قیمت کل: توافقی
نوع: ارائه
راهنمای خرید یکی از انواع محتوایی است که می توانید با تاکتیک های بازاریابی خود ایجاد کنید. امروزه اکثر سایت ها انواع راهنمای خرید را در قالب های مختلف، تصاویر، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و متن ها ارائه می دهند.محتوای که اطلاعاتی را در اختیار بینندگان قرار می دهد و به آنها در تصمیم گیری خرید کمک می کند.
مزایای خرید راهنما
افزایش جستجو: راهنمای خرید محتوایی است که مخاطب زیادی دارد. نوشتن یک راهنمای خوب و مدون با عناوین قوی می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما جذب کند و به تدریج به یک منبع قابل اعتماد و شناخته شده تبدیل شود.
مخاطب مورد نظر: راهنمای خرید را فقط افرادی می خوانند که می خواهند آن محصولات را بخرند. در واقع، شما نیازی به انجام هیچ هدف گذاری خاصی ندارید. این کار شما را آسان تر می کند. تنها چیزی که نیاز دارید محتوای خوب و متنوع است.
پتانسیل تبدیل مخاطب به مشتری: یک راهنمای خرید قوی می تواند مخاطبان شما را متقاعد کند که به محصول شما نیاز دارند و در نتیجه آنها را به مشتری تبدیل می کند.
انواع راهنمای خرید
انواع مختلفی از راهنمای خرید وجود دارد که بر اساس نیاز مشتری تعیین می شود.یک مشتری ممکن است یک محصول را نام ببرد و نیاز به اطلاعات داشته باشد، بین چندین محصول مردد باشد یا بخواهد مزایا و معایب محصول مورد نظر خود را بداند. بنابراین راهنمای خرید به سه دسته اصلی تقسیم می شود:
راهنمای خرید اولین بار: راهنمای خرید در این دسته حاوی اطلاعات کلی در مورد محصول است. به عنوان مثال، مشتری می خواهد یک یخچال بخرد اما چیز زیادی از آنچه می خواهد نمی داند. اولین راهنمای خرید ما شما را با انواع مختلف یخچال های موجود در بازار آشنا می کند تا اندازه دقیق خود را ببینید و توضیح دهید که یخچال شما چه کار می کند.
راهنماهایی برای مقایسه دو یا چند محصول: راهنماهایی مانند این باید به مشتریان کمک کنند تا بهترین کالاهای موجود در بازار را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب و خریداری کنند. این راهنماها معمولاً در مورد دو یا چند محصول در بازار به طور همزمان نوشته می شوند و مزایا و معایب هر کدام را بیان می کنند. این دسته شامل راهنماهایی با موضوعاتی مانند «5 لپ تاپ با بودجه کمتر از 10 میلیون تومان به بازار می شوید» و مقایسه دو گوشی از دو برند که همزمان وارد بازار شده اند.راهنمای بررسی محصول: راهنمای خرید در این دسته به محصولات خاصی اشاره دارد. ما شما را با مشخصات دقیق محصول، لوازم جانبی همراه با محصول، عملکردهای مختلف، به خصوص گزینه های خاص که همه از آنها اطلاعی ندارند، آشنا می کنیم. صحبت می کنند و مزایا و معایب محصول را معرفی می کنند.
راهنمای خرید در چه مرحله ای از قیف خرید استفاده می شود؟
قیف خرید دارای سه مرحله اصلی است: آگاهی، ارزیابی و خرید. راهنمای خرید می تواند به مشتریان در مراحل مختلف قیف خرید کمک کند. راهنمای خرید برای اولین بار به مخاطبان شما در مرحله اول قیف کمک می کند: آگاهی. این آگاهی می تواند مخاطبان شما را علاقه مند نگه دارد و شما را به سمت بالا سوق دهد. راهنمای مقایسه دو یا چند محصول در مرحله ارزیابی مفید است. در این مرحله مخاطب نیازهای خود را می شناسد، بنابراین راهنمای مقایسه به آنها کمک می کند تا از بین محصولات مختلف موجود در بازار، محصولی را انتخاب کنند که متناسب با نیازهایش باشد.یک قدم به خرید نزدیک تر. راهنمای بررسی محصول زمانی مفید است که مخاطبان شما از نیازهای خود آگاه باشند، بتوانند بازار را ارزیابی کنند و محصول مورد نظر را انتخاب کنند.در این مرحله است که بررسی های خوب می تواند او را متقاعد کند که به خرید پایبند بماند و البته این به خرید پس از خرید کمک می کند.
https://artasava.ir/
مزایای خرید راهنما
افزایش جستجو: راهنمای خرید محتوایی است که مخاطب زیادی دارد. نوشتن یک راهنمای خوب و مدون با عناوین قوی می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما جذب کند و به تدریج به یک منبع قابل اعتماد و شناخته شده تبدیل شود.
مخاطب مورد نظر: راهنمای خرید را فقط افرادی می خوانند که می خواهند آن محصولات را بخرند. در واقع، شما نیازی به انجام هیچ هدف گذاری خاصی ندارید. این کار شما را آسان تر می کند. تنها چیزی که نیاز دارید محتوای خوب و متنوع است.
پتانسیل تبدیل مخاطب به مشتری: یک راهنمای خرید قوی می تواند مخاطبان شما را متقاعد کند که به محصول شما نیاز دارند و در نتیجه آنها را به مشتری تبدیل می کند.
انواع راهنمای خرید
انواع مختلفی از راهنمای خرید وجود دارد که بر اساس نیاز مشتری تعیین می شود.یک مشتری ممکن است یک محصول را نام ببرد و نیاز به اطلاعات داشته باشد، بین چندین محصول مردد باشد یا بخواهد مزایا و معایب محصول مورد نظر خود را بداند. بنابراین راهنمای خرید به سه دسته اصلی تقسیم می شود:
راهنمای خرید اولین بار: راهنمای خرید در این دسته حاوی اطلاعات کلی در مورد محصول است. به عنوان مثال، مشتری می خواهد یک یخچال بخرد اما چیز زیادی از آنچه می خواهد نمی داند. اولین راهنمای خرید ما شما را با انواع مختلف یخچال های موجود در بازار آشنا می کند تا اندازه دقیق خود را ببینید و توضیح دهید که یخچال شما چه کار می کند.
راهنماهایی برای مقایسه دو یا چند محصول: راهنماهایی مانند این باید به مشتریان کمک کنند تا بهترین کالاهای موجود در بازار را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب و خریداری کنند. این راهنماها معمولاً در مورد دو یا چند محصول در بازار به طور همزمان نوشته می شوند و مزایا و معایب هر کدام را بیان می کنند. این دسته شامل راهنماهایی با موضوعاتی مانند «5 لپ تاپ با بودجه کمتر از 10 میلیون تومان به بازار می شوید» و مقایسه دو گوشی از دو برند که همزمان وارد بازار شده اند.راهنمای بررسی محصول: راهنمای خرید در این دسته به محصولات خاصی اشاره دارد. ما شما را با مشخصات دقیق محصول، لوازم جانبی همراه با محصول، عملکردهای مختلف، به خصوص گزینه های خاص که همه از آنها اطلاعی ندارند، آشنا می کنیم. صحبت می کنند و مزایا و معایب محصول را معرفی می کنند.
راهنمای خرید در چه مرحله ای از قیف خرید استفاده می شود؟
قیف خرید دارای سه مرحله اصلی است: آگاهی، ارزیابی و خرید. راهنمای خرید می تواند به مشتریان در مراحل مختلف قیف خرید کمک کند. راهنمای خرید برای اولین بار به مخاطبان شما در مرحله اول قیف کمک می کند: آگاهی. این آگاهی می تواند مخاطبان شما را علاقه مند نگه دارد و شما را به سمت بالا سوق دهد. راهنمای مقایسه دو یا چند محصول در مرحله ارزیابی مفید است. در این مرحله مخاطب نیازهای خود را می شناسد، بنابراین راهنمای مقایسه به آنها کمک می کند تا از بین محصولات مختلف موجود در بازار، محصولی را انتخاب کنند که متناسب با نیازهایش باشد.یک قدم به خرید نزدیک تر. راهنمای بررسی محصول زمانی مفید است که مخاطبان شما از نیازهای خود آگاه باشند، بتوانند بازار را ارزیابی کنند و محصول مورد نظر را انتخاب کنند.در این مرحله است که بررسی های خوب می تواند او را متقاعد کند که به خرید پایبند بماند و البته این به خرید پس از خرید کمک می کند.
https://artasava.ir/
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید